TIJELO I POKRET- Kreativni ples za djecu
17.5.| ponedjeljak | 17:00
19.5.| srijeda | 17:00
24.5.| ponedjeljak | 17:00
29.5.| subota | 17:00
Kreativno – odgojni ples utječe na cjelokupni razvoj djeteta, njegovu osobnost. Tijelo u pokretu razvija kinestetički senzibilitet, potiče stvaralački pristup pokretu i plesu te kreativno izražavanje i komunikaciju putem plesnog pokreta. Razvija se smisao za estetiku pokreta, usavršava motorički aspekt kretanja, potiče koncentraciju, opservaciju i pamćenje, te samodisciplinu i usredotočenost, međusobno uvažavanje i suradnju pokretom. Iz sveg navedenog možemo zaključiti da ples ima veliki značaj u predškolskoj dobi djeteta. On je čuvar mentalnog i psihičkog zdravlja djece.
Prvu radionicu započinjemo upoznavanjem novih prijatelja i kratkom pričom o plesu u
opuštenoj i veseloj atmosferi. Bitno je djeci osmisliti aktivnost / temu blisku njihovom svijetu. Za predškolsku dob karakteristično je kretanje koje se očituje u dječjim igrama, te će se upravo kroz različite plesne igre dijete, ne samo upoznati s vlastitim tijelom, već i razvijati maštu, viuzalizaciju sadržaja i/ili brzinu percepcije. Kroz standardne vježbe zagrijavanja tijela, primjerice oponašanje životinjskog kretanja, pripremit ćemo tijela za kreativniji dio sata, bez namjere da im se odredi stroga koreografija. Motivirati ih da ne odrađuju kretnje kako bi zadovoljili formu, već da istinski uživaju u plesnoj aktivnosti, vodeći računa o načinu kretanja koji je prirodan za dijete.
Radionica Tijelo i pokret naglašava kreativni aspekt pokrenutog tijela, potiče maštu, improvizaciju i stvaralaštvo, što su izvrsni preduvjeti za razvoj kreativnosti.
Karolina Šuša je plesna i izvedbena umjetnica. Obožava tijelo i njegove manifestacije, poglavito pokret i glas. Ima široku maštu koja donosi katkad plesne, katkad poetske prijedloge. Voli dramaturgiju svakodnevice i kazališnu stranu života. Od ovih bitnih stvari završila je Filozofski fakultet u Zagrebu kao anglistica i komparatistica, zaslužila status samostalne umjetnice 2011. godine. U kazališnim produkcijama u zemlji i inozemstvu sudjelovala je primarno kao izvođačica. Neke od najdražih predstava koje je izvodila su joj Đubrad prokleta! Natalije Manojlović i TRAS studija, Madam Butterfly Senke Bulić i Vladimira Smuda i Other Myths Jonaha Bokaera s kojom je nastupala diljem Europe i SAD-a. Najbogatije kazališno i životno iskustvo dobila je turnejom na drvenom jedrenjaku imena Amara Zee kanadske kazališne trupe Caravan Stage Company Dunavom i Crnim morem, od Beča sve do Istanbula. Karolina je radila kao koreografkinja i asistentica za scenski pokret u HNK Varaždin i HNK Split. Podučavala je suvremeni ples u studiju Sjene u Šibeniku i pokret u dramskom studiju Play Drama u Splitu. Suosnivačica je TRAS kolektiva, plesne trupe okupljene oko ideje produkcije vlastitih radova i pozivanja autora na suradnju, tj. izvrtanja hijerarhije uobičajene prakse. Autorica je ‘džepnog mjuzikla’ Cabaret à la carte, trupe glazbenika i plesača, u kojem pjeva, pleše, piše, koreografira, producira. 2016. godine bila je rezidencijalna umjetnica Watermill Centera velikog američkog redatelja Roberta Wilsona.