PRIPREMA ZAVRŠNOG SATA - Kreativni ples za djecu

3.2.| četvrtak | 17:45
4.2.| petak | 17:45
10.2.| četvrtak | 17:45
11.2.| petak | 17:45

Kreativno – odgojni ples utječe na cjelokupni razvoj djeteta, njegovu osobnost. Tijelo u pokretu razvija kinestetički senzibilitet, potiče stvaralački pristup pokretu i plesu te kreativno izražavanje i komunikaciju putem plesnog pokreta. Razvija se smisao za estetiku pokreta, usavršava motorički aspekt kretanja, potiče koncentraciju, opservaciju i pamćenje, te samodisciplinu i usredotočenost, međusobno uvažavanje i suradnju pokretom. Iz sveg navedenog možemo zaključiti da ples ima veliki značaj u predškolskoj dobi djeteta. On je čuvar mentalnog i psihičkog zdravlja djece.

Djeca su izravna, jednostavna i iskrena, ali time i zahtjevnija jer prepoznaju kada je nešto lažno i prijetvorno. Potrebno ih je inspirirati već od malih nogu i ispuniti njihovo vrijeme dobrim i kvalitetnim sadržajima. Ples zahtijeva određenu vrstu discipline, ali isto tako nudi jako puno slobode ne samo u izražavanju već i u osjećanju vlastitog tijela. Pripremajući izvedbu ne samo da pripremamo djecu za susret s publikom već educiramo i neke nove generacije publike.


Karolina Šuša
je plesna i izvedbena umjetnica. Obožava tijelo i njegove manifestacije, poglavito pokret i glas. Ima široku maštu koja donosi katkad plesne, katkad poetske prijedloge. Voli dramaturgiju svakodnevice i kazališnu stranu života. Od ovih bitnih stvari završila je Filozofski fakultet u Zagrebu kao anglistica i komparatistica, zaslužila status samostalne umjetnice 2011. godine. U kazališnim produkcijama u zemlji i inozemstvu sudjelovala je primarno kao izvođačica. Neke od najdražih predstava koje je izvodila su joj Đubrad prokleta! Natalije Manojlović i TRAS studija, Madam Butterfly Senke Bulić i Vladimira Smuda i Other Myths Jonaha Bokaera s kojom je nastupala diljem Europe i SAD-a. Najbogatije kazališno i životno iskustvo dobila je turnejom na drvenom jedrenjaku imena Amara Zee kanadske kazališne trupe Caravan Stage Company Dunavom i Crnim morem, od Beča sve do Istanbula. Karolina je radila kao koreografkinja i asistentica za scenski pokret u HNK Varaždin i HNK Split. Podučavala je suvremeni ples u studiju Sjene u Šibeniku i pokret u dramskom studiju Play Drama u Splitu. Suosnivačica je TRAS kolektiva, plesne trupe okupljene oko ideje produkcije vlastitih radova i pozivanja autora na suradnju, tj. izvrtanja hijerarhije uobičajene prakse. Autorica je ‘džepnog mjuzikla’ Cabaret à la carte, trupe glazbenika i plesača, u kojem pjeva, pleše, piše, koreografira, producira. 2016. godine bila je rezidencijalna umjetnica Watermill Centera velikog američkog redatelja Roberta Wilsona.