TIJELO I GLAZBA - Kreativni ples za djecu
3.6. | četvrtak | 18:00
10.6. | četvrtak | 18:00
17.6. | četvrtak | 18:00
24.6. | četvrtak | 18:00
Glazba ima nevjerojatan utjecaj na naše tijelo. Može izazvati višestruke reakcije – psihološke, reakcije pokreta, promjene raspoloženja…
Kreativno – odgojni ples utječe na cjelokupni razvoj djeteta, njegovu osobnost. Tijelo u pokretu razvija kinestetički senzibilitet, potiče stvaralački pristup pokretu i plesu te kreativno izražavanje i komunikaciju putem plesnog pokreta. Razvija se smisao za estetiku pokreta, usavršava motorički aspekt kretanja, potiče koncentraciju, opservaciju i pamćenje, te samodisciplinu i usredotočenost, međusobno uvažavanje i suradnju pokretom. Iz sveg navedenog možemo zaključiti da ples ima veliki značaj u predškolskoj dobi djeteta. On je čuvar mentalnog i psihičkog zdravlja djece.
Nakon prve radionice Tijelo i pokret, ulazimo u drugu, lipanjsku radionicu naslovljenu Tijelo i glazba. Kao i pokret, glazba je čarolija i ima prirodnu moć da nas osvaja, neovisno o našoj dobi i znanju. Kroz pažljivo odabran slijed vježbi dočarat ćemo djeci važnost i ljepotu slušanja i pokretanja uz glazbu. Isprobat ćemo kako plešemo kad smo veseli, kad smo zamišljeni, kad smo ljuti, kad smo razdragani. Unutar tijela također žive razni glasovi, pa ćemo pokušati osloboditi glasove na koje nas ples podsjeća. Naučit ćemo i jednu jednostavnu koreografiju na pjesmu koju svi volimo. Pobrinut ćemo se da smo dobro zagrijani, što ćemo činiti kroz igru prilagođenu dječjoj dobi. Povrh svega, pazit ćemo da je naš pokret prirodan i siguran za tijelo djeteta i njegov razvoj.
Radionica Tijelo i glazba naglašava kreativni aspekt tijela koje uči slušati glazbu čitavom svojom površinom, a ne samo ušima.
Karolina Šuša je plesna i izvedbena umjetnica. Obožava tijelo i njegove manifestacije, poglavito pokret i glas. Ima široku maštu koja donosi katkad plesne, katkad poetske prijedloge. Voli dramaturgiju svakodnevice i kazališnu stranu života. Od ovih bitnih stvari završila je Filozofski fakultet u Zagrebu kao anglistica i komparatistica, zaslužila status samostalne umjetnice 2011. godine. U kazališnim produkcijama u zemlji i inozemstvu sudjelovala je primarno kao izvođačica. Neke od najdražih predstava koje je izvodila su joj Đubrad prokleta! Natalije Manojlović i TRAS studija, Madam Butterfly Senke Bulić i Vladimira Smuda i Other Myths Jonaha Bokaera s kojom je nastupala diljem Europe i SAD-a. Najbogatije kazališno i životno iskustvo dobila je turnejom na drvenom jedrenjaku imena Amara Zee kanadske kazališne trupe Caravan Stage Company Dunavom i Crnim morem, od Beča sve do Istanbula. Karolina je radila kao koreografkinja i asistentica za scenski pokret u HNK Varaždin i HNK Split. Podučavala je suvremeni ples u studiju Sjene u Šibeniku i pokret u dramskom studiju Play Drama u Splitu. Suosnivačica je TRAS kolektiva, plesne trupe okupljene oko ideje produkcije vlastitih radova i pozivanja autora na suradnju, tj. izvrtanja hijerarhije uobičajene prakse. Autorica je ‘džepnog mjuzikla’ Cabaret à la carte, trupe glazbenika i plesača, u kojem pjeva, pleše, piše, koreografira, producira. 2016. godine bila je rezidencijalna umjetnica Watermill Centera velikog američkog redatelja Roberta Wilsona.
Radionica je namijenjena djeci dobne skupine 4+.