TIJELO I POD - Kreativni ples za djecu
9.9. | četvrtak | 17:45
16.9. | četvrtak | 17:45
23.9. | četvrtak | 17:45
30.9. | četvrtak | 17:45
Kreativno – odgojni ples utječe na cjelokupni razvoj djeteta, njegovu osobnost. Tijelo u pokretu razvija kinestetički senzibilitet, potiče stvaralački pristup pokretu i plesu te kreativno izražavanje i komunikaciju putem plesnog pokreta. Razvija se smisao za estetiku pokreta, usavršava motorički aspekt kretanja, potiče koncentraciju, opservaciju i pamćenje, te samodisciplinu i usredotočenost, međusobno uvažavanje i suradnju pokretom. Iz sveg navedenog možemo zaključiti da ples ima veliki značaj u predškolskoj dobi djeteta. On je čuvar mentalnog i psihičkog zdravlja djece.
Nakon upoznavanja s tijelom, pokretom, glazbom, i prostorom, u petoj radionici pridat ćemo veću pozornost podu. Pod je, naime, glavni ‘pomagač’ plesaču u suvremenom plesu, budući da se tehnika oslanja na ‘ulazak u pod’ i brzi ‘izlazak’ iz njega, skok pa odmah zatim rol po podu i slično. Djeci je pod vrlo blizak, nisu se još uvijek udaljili od njega, prilaze mu lako i povjerenjem, stoga će rad s podom kao partnerom za djecu biti logičan nastavak puzanja i kotrljanja, pokreta kojih se njihova tijela još svježe sjećaju.
Nastavit ćemo rad na tehnici, jačanju strukture i muskulature, fleksibilnosti i brzini, ali i na igri, kreativnosti i autentičnosti tijela. Polaznice će učiti kako je pod naš pomagač u pokretu, kako nam omogućuje da letimo, skačemo, klizimo, i kako nas uvijek prima natrag.
Također ćemo pokušati dati na važnosti drugim tijelima u prostoru. Pazit ćemo da ne ulazio jedni drugima u prostor, da svatko dobije svoju priliku za izražavanje.
Sudjelovanje na radionici je besplatno i nije potrebno nikakvo plesno iskustvo.
Karolina Šuša je plesna i izvedbena umjetnica. Obožava tijelo i njegove manifestacije, poglavito pokret i glas. Ima široku maštu koja donosi katkad plesne, katkad poetske prijedloge. Voli dramaturgiju svakodnevice i kazališnu stranu života. Od ovih bitnih stvari završila je Filozofski fakultet u Zagrebu kao anglistica i komparatistica, zaslužila status samostalne umjetnice 2011. godine. U kazališnim produkcijama u zemlji i inozemstvu sudjelovala je primarno kao izvođačica. Neke od najdražih predstava koje je izvodila su joj Đubrad prokleta! Natalije Manojlović i TRAS studija, Madam Butterfly Senke Bulić i Vladimira Smuda i Other Myths Jonaha Bokaera s kojom je nastupala diljem Europe i SAD-a. Najbogatije kazališno i životno iskustvo dobila je turnejom na drvenom jedrenjaku imena Amara Zee kanadske kazališne trupe Caravan Stage Company Dunavom i Crnim morem, od Beča sve do Istanbula. Karolina je radila kao koreografkinja i asistentica za scenski pokret u HNK Varaždin i HNK Split. Podučavala je suvremeni ples u studiju Sjene u Šibeniku i pokret u dramskom studiju Play Drama u Splitu. Suosnivačica je TRAS kolektiva, plesne trupe okupljene oko ideje produkcije vlastitih radova i pozivanja autora na suradnju, tj. izvrtanja hijerarhije uobičajene prakse. Autorica je ‘džepnog mjuzikla’ Cabaret à la carte, trupe glazbenika i plesača, u kojem pjeva, pleše, piše, koreografira, producira. 2016. godine bila je rezidencijalna umjetnica Watermill Centera velikog američkog redatelja Roberta Wilsona.