TIJELO I PUBLIKA- Kreativni ples za djecu
13.1.| četvrtak | 17:45
14.1.| petak | 17:45
20.1.| četvrtak | 17:45
27.1.| četvrtak | 17:45
Kreativno – odgojni ples utječe na cjelokupni razvoj djeteta, njegovu osobnost. Tijelo u pokretu razvija kinestetički senzibilitet, potiče stvaralački pristup pokretu i plesu te kreativno izražavanje i komunikaciju putem plesnog pokreta. Razvija se smisao za estetiku pokreta, usavršava motorički aspekt kretanja, potiče koncentraciju, opservaciju i pamćenje, te samodisciplinu i usredotočenost, međusobno uvažavanje i suradnju pokretom. Iz sveg navedenog možemo zaključiti da ples ima veliki značaj u predškolskoj dobi djeteta. On je čuvar mentalnog i psihičkog zdravlja djece.
Nakon upoznavanja s tijelom, pokretom, glazbom, prostorom, podom i mogućnošću greške, memoriji i emociji, u devetoj radionici načet ćemo temu izvedbe. Nakon uobičajenih pripremnih vježbi zagrijavanja,istezanja i koordinacije, kao i ponavljanja već naučenih nacina kretanja koje stimuliraju dječju maštu i autentičnost, prvi ćemo put vidjeti što znači plesati za publiku. U našem slučaju publika će biti sastavljena od ostale djece na satu. Kroz igru, omiljenu muziku i prilagođene zadatke, odijelit ćemo prostor u dvorani koji će služiti kao pozornica i svako će dijete dobiti priliku izvesti mali solo za svoje prijatelje. Pljeskat ćemo jedni drugima na početku i na kraju, paziti da dok sjedimo u publici dajemo što jasniju pažnju djeci koja plešu za nas. Na taj način osvijestit ćemo i važnost publike u procesu izvedbe, budući da izvedba ne postoji bez nje.
Anatomski pravilno, fizički sigurno, kreativno ispunjeno – tako zamišljamo siječanj u Centru Solar.
Karolina Šuša je plesna i izvedbena umjetnica. Obožava tijelo i njegove manifestacije, poglavito pokret i glas. Ima široku maštu koja donosi katkad plesne, katkad poetske prijedloge. Voli dramaturgiju svakodnevice i kazališnu stranu života. Od ovih bitnih stvari završila je Filozofski fakultet u Zagrebu kao anglistica i komparatistica, zaslužila status samostalne umjetnice 2011. godine. U kazališnim produkcijama u zemlji i inozemstvu sudjelovala je primarno kao izvođačica. Neke od najdražih predstava koje je izvodila su joj Đubrad prokleta! Natalije Manojlović i TRAS studija, Madam Butterfly Senke Bulić i Vladimira Smuda i Other Myths Jonaha Bokaera s kojom je nastupala diljem Europe i SAD-a. Najbogatije kazališno i životno iskustvo dobila je turnejom na drvenom jedrenjaku imena Amara Zee kanadske kazališne trupe Caravan Stage Company Dunavom i Crnim morem, od Beča sve do Istanbula. Karolina je radila kao koreografkinja i asistentica za scenski pokret u HNK Varaždin i HNK Split. Podučavala je suvremeni ples u studiju Sjene u Šibeniku i pokret u dramskom studiju Play Drama u Splitu. Suosnivačica je TRAS kolektiva, plesne trupe okupljene oko ideje produkcije vlastitih radova i pozivanja autora na suradnju, tj. izvrtanja hijerarhije uobičajene prakse. Autorica je ‘džepnog mjuzikla’ Cabaret à la carte, trupe glazbenika i plesača, u kojem pjeva, pleše, piše, koreografira, producira. 2016. godine bila je rezidencijalna umjetnica Watermill Centera velikog američkog redatelja Roberta Wilsona.